fbpx

Jak oglądać filmy na 8. Międzynarodowym Festiwalu Filmowym Kino Dzieci online?

W dniach od 7 do 24 października większość pozycji z programu festiwalu stacjonarnego będzie można obejrzeć również online.

Lista filmów dostępnych online.

Sprzedaż karnetów (w cenie 59 zł) oraz pojedynczych dostępów (w cenach od 9,90 zł do 15 zł) już wystartowała na festiwalowej platformie i potrwa do 24 października do 23:30. Filmy będzie można oglądać od 7 października od godz. 12:00 bezpośrednio na festiwalowej platformie.

Aby kupić karnet lub dostęp należy założyć konto w serwisie nowehoryzonty.pl lub zalogować się na już istniejące. Pojedyncze dostępy można wykupić przez indeks filmów lub stronę wybranego filmu po kliknięciu w charakterystyczną ikonę.

 

 

Uwaga! Filmy online dostępne są wyłącznie na terytorium Polski (w przypadku oglądania na terenie UE/EOG – więcej informacji zamieszczamy poniżej).

 

Jaka będzie dostępność filmów na festiwalowej platformie?

Festiwalowe filmy online będą dostępne od godz. 12:00 7 października do godz. 23:59 24 października 2021 (z wyjątkiem filmów dostępnych w ramach sekcji Kino Dzieci o wychowaniu: Dzieci dzikiego ogrodu, reż. Phie Ambo – dostępny w terminie: 29 września – 2 października oraz Pan Bachmann i jego klasa, reż. Maria Speth – dostępny w terminie: 15 – 18 września).

 

Ile mam czasu na obejrzenie filmu?

Od momentu kliknięcia w ikonę „oglądaj” jest 48 godzin na obejrzenie filmu. Ostatni seans można rozpocząć najpóźniej 24 października o godz. 23:59 (czyli nacisnąć ikonę odtwarzania – inaczej dostęp nie zostanie aktywowany), wówczas również pozostanie 48 godzin na dokończenie pokazu.

 

Czy festiwalowy karnet uprawnia także do korzystania z oferty Nowych Horyzontów VOD?

Festiwalowe karnety nie łączą się z ofertą Nowych Horyzontów VOD – korzystając z nich można oglądać tylko filmy z programu 8. MFF Kino Dzieci.

 

Czy filmy są dostępne za granicą?

Filmy dostępne są na terytorium Polski. Jednak zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego 2017/1128 użytkownicy mieszkający w Polsce na stałe, a przebywający na terenie UE lub EOG tymczasowo mogą także oglądać treści, do których dostęp zakupili przebywając na terytorium Polski. Prosimy po zakupie dostępu o maila na pomoc@nowehoryzonty.pl. Po zweryfikowaniu warunków, odblokujemy dostęp.

 

W jakiej wersji językowej wyświetlane są filmy?

Większość filmów jest dostępna z dubbingiem lub lektorem. Na stronie każdego filmu można znaleźć dokładną informację na temat wersji językowej.

 

W jakiej jakości dostępne są filmy?

Filmy są dostępne z obrazem w jakości full HD (1080p) oraz dźwiękiem stereo (2.0) lub przestrzennym (5.1). Do poprawnego odtworzenia filmu w najwyższej rozdzielczości, wymagane jest połączenie z siecią internetową o rzeczywistej przepustowości min. 6,5 Mb/s.

 

Gdzie pisać w sprawie kłopotów technicznych?

W przypadku kłopotów technicznych prosimy o kontakt z naszym działem pomocy: pomoc@nowehoryzonty.pl

 

Wymagania techniczne

Urządzenie musi mieć zainstalowany system operacyjny:

  • Microsoft Windows 10,
  • Mac OS 10.13 lub nowszy,
  • iOS 13 lub nowszy,
  • Android 8.0 lub nowszy
  • Linux z zaktualizowaną przeglądarką Chrome,

przeglądarkę internetową:

  • Chrome w wersji 75 lub nowszej,
  • Firefox w wersji 70 lub nowszej,
  • Microsoft Edge w wersji 18 lub nowszej,
  • Opera w wersji 56 lub nowszej,
  • Safari w wersji 13 lub nowszej,

oraz połączenie z siecią internetową o rzeczywistej przepustowości:

  • 1,5 Mb/s dla odtwarzania filmu w jakości 480p,
  • 3,5 Mb/s dla odtwarzania filmu w jakości 720p,
  • 6,5 Mb/s dla odtwarzania filmu w jakości 1080p.

Jeśli chcą Państwo oglądać na ekranie telewizora, zachęcamy do skorzystania z przesłania projekcji przez Chromecast lub AppleTV z AirPlay2 albo podpięcia komputera do telewizora za pomocą kabla HDMI.